19 Temmuz 2021 Pazartesi

Boston donuts fulya

 Uzm. Dyt. Ece Boston donuts fulya Kaydet Diyetisyen 13 görüş „Çok memnunum, çok güzel yönlendiriyor.Ben hemen sonuç aldım.Zor bir karakter olmama rağmen çok güzel çözdü ve yönlen…dirdi.Yağdan kilo verdirdi.1 ayda 2.5 kilo yağdan gitti.Seçici olmama rağmen çok güzel liste hazırladı.Sürdürülebilir bir listeydi.Uygulayamadığım şeyler olduğu zaman iletişime geçiyordum.Kendisi geri dönüş sağlıyordu. Onun rahatlığını verdi.Çok tatlı motivasyon sağlayan biri. Soru sormak için çekinmiyorsunuz, canayakın biri.” Daha fazla

„Uzun zamandır kilo damla su istiyor fakat bir türlü bu isteğimi gerçekleştiremiyordum kız kardeşimle Tuğçe hanıma fazl…a kilolarımızdan kurtulmak ve düzenli beslenme önerileri almak için başvurduk.Yapılan testler sonucunda insulin direncimin yüksek D vitamini,Krom,Çinko vb vitaminlerimin eksikolduğunu öğrendim bu durum beni üzsede Tuğçe Hanım' ın hallederizzzzz kelimesi beni o an nedense inanılmaz şekilde rahatlattı.Önerilen diyet programını uyguladıktan sonra diyete baslamadan önceki şeker değerlerimin düşerek normal hale geldiğini görmek.

 beni ayrıca mutlu ve motive etti.2 ayda 6,5 kiloyu hayattımdan yolcu ettim kız kardeşimde aynı şekilde kilo verdi.Enerji veren sesi ve hazırladığı diyet club şişli ile benim diyette istikrarlı olmamı sağladığı için ve onunla giden kilolarım için kendisine çok teşekkür ediyorum.Kardeşim gemi kaptanı olduğu için o okyanus ötesinden online ben ise halen yüz yüze diyet görüşmelerine devam ediyoruz. Tuğçe hanımla zorluk diye bişey diyetisyen sinem erze .Aksine hırs azim özgüven var.İyi ki yollarımız kesişti ve sizin danışanınız oldum. Artık daha sağlıklı ve daha planlı,programlıyım.Umarım bu yorumum benim gibi diyetisyen arayışında olan bir çok insana yardımcı olur.” Daha fazla

Dyt. Asiye Kübra Dursun Kaydet Diyetisyen 29 görüş „Bağırsak rahatsızlığı sebebiyle tesadüfen kendisini buldum. Bir haftalık diyet fuska su 3.5 kg verdim. Listedeki yem…ekler basit günlük yemeklerimiz olduğu için listeye uymakta zorluk yaşamadım. Ayrıca kendisine ihtiyaç halinde hızlıca ulaşabildim. Kendisi Güler yüzlü, ilgili, sizi dinliyor ve detaylı bilgi alabiliyorsunuz. Tavsiye ederim. Ben çok memnun kaldım.” Daha fazla Adres 1 Online Ünalan, Emaar Square Heights Residence , Libadiye Cd No: 12/1208, İstanbul • Harita Dyt. Asiye Kübra Dursun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ceremony dondurma karakterinizi

 kötü dondurma kötü dondurma reklambygoogle pencere reklamlarıbygoogle push reklamlarıbygoogle pencere  Chabo push içerik gizleme kötü dond...